↓ Популярное



↓ Реклама







↓ Календарь

«    Сентябрь 2010    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Портал новостей мира.. » Наука и жизнь. » Риба поставила людину на ноги.

    Риба поставила людину на ноги.

    Опубликовал: admin | Дата: 2-07-2010, 14:24 | Рубрика: Наука и жизнь. | Просмотров: 18

    Риба поставила людину на ноги.
    Ученим, що проводили розкопки в Кенії, нарешті вдалося розкрити головну таємницю Homo sapiens. Виявилося, що важливим чинником, що сприяє розвитку головного мозку австралопітеків, а також "людини прямоходячої", була особлива дієта. Поліпшити розумові здібності нашим предкам допомогла риба, а також такі делікатеси, як м'ясо крокодила і черепахи.

    Американські вчені з Університету ім. Джорджа Вашингтона довгий час вивчали взаємозв'язок між умінням стародавніх людей виготовляти примітивні знаряддя праці та їх харчуванням. Особливості раціону австралопітеків, а також "людини прямоходячої" (Homo erectus) залишалися загадкою для вчених. Одні вважали, що вони харчувалися рослинною їжею, інші стверджували, що предки людей могли регулярно вживати м'ясо.

    І нарешті вчені наблизилися до відповіді на питання, чому саме людський мозок досяг вершини еволюційного розвитку. Матеріали для свого дослідження фахівці почерпнули, проаналізувавши артефакти зі стоянки предків людини на озері Туркана в містечку Кообі-Фора (північна Кенія), знайдені міжнародною групою археологів під керівництвом Девіда Брауна (David Braun) з Університету Кейптауна (ПАР).

    Виявлені скам'янілості - фрагменти останків черепах, крокодилів і риб дозволили вченим зробити висновок, що ці тварини були основою раціону стародавніх людей. Також тут виявилося багато кам'яних знарядь, за допомогою яких поселенці обробляли земноводних і рибу. Це найдавніші свідоцтва вживання нашими предками в їжу мешканців річкових глибин. Вік знахідок, згідно набору методик, використаних для датування, складає 1,95 мільйона років.

    Джерело www.pravda.ru/science/eureka/discoveries/28-06-2010/1034491-ancient_diet-0/
    Рейтинг →
     (голосов: 0)


    Другие новости по теме:

  • Кульові блискавки - небезпечні галюцинації?
  • Ключ до лікування психічних хвороб лежить в імунній системі?
  • Вам самотньо? Є шанс, що ви не один такий.
  • Вчені створили штучне життя.
  • Помірне вживання червоного вина підвищує статевий потяг у жінок.


    • Комментарии (0):